RSS

vineri, 14 mai 2010

DE asta avem nevoie de "bipuri"

Vineri la ora de romana ,eu si cosmin, neavand ce face am decis sa fim atenti(mai mult sau mai putin), cand dam peste propozitia "Muierea tot muiere ramane" ,radem nimic nou, Pana cand, se aude de odata:"Maria zi de unde provine cuvantul muiere"(mi-a venit mie o idee..... dar lasa).
Dupa cateva exprimari elocvente ale dirigii ,aceasta spune: Maria desparte in siLABE cuvantul muiere, o aud pe Maria :MU -IE -RE (ma pisam pe mine de ras , acompaniat de cosmin) , dupa cateva secunde aud un nou neologism din partea dirigii: element de siLABARE( ma gandeam :asta chiar e prosta?!), ca sa aud peste cateva secunde -diriga: Nu ca MU-IE-RE e nustiucum.(atunci mi-am raspuns singur la intrebare).Si in sfarsit ne spune:MUIERE ,nu vine de la niciun verb.....,VINE DIN LATINA DE LA CUVANTUL MUIERIS ,MULIERIS(ca dovada ca si Romanii se gandeau la un alt neologism "BLOWJOB").
Si daca tot veni vorba de astfel de neologisme cred ca ar trebui sa inchei cu :"SUGI P*LA" t.m.


Aici s-a semnat ,BURNOUT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu