RSS

sâmbătă, 10 aprilie 2010

Prietenie!

PRIETENIE,prietenii,s.f. : Sentiment de simpatie,de stima,de respect,de atasament reciproc ce leaga 2 persoane;legatura care se stabileste intre 2 persoane,pe baza acestor sentimente;amicitie,prietesug.

Asta este definitia ce am gasit-o in DEX.Dar oare atat reprezinta prietenia?Eu cred ca este mult mai mult decat niste cuvinte reci!Iar cand va vad pe voi,parandu-va,batandu-va(nu prieteneste),injurandu-va ma gandesc...ma ce oameni sunt unii?Dar asa sunt unele caractere nu le putem schimba....poate acest blog mai schimba unele pareri,poate acest articol,poate aceasta intamplare a 3 prieteni care se ajuta la nevoie.

Poate il stiti pe Bosoi.Prietenul meu care mai vine pe la scoala la mine sa ma incante cu prezenta,iar cei ce frecventeaza cu mine pe la baschet sau fotbal il cunosc si pe Fane.

Ca deobicei sambata la ora 17:00 suntem in Iore pt o partida de fotbal sau baschet.Toate bune si frumoase,se face ora 20:30...toata lumea pleaca si ne indreptam si noi spre stati lui 102.Trece si un 235 care era GOL si care are aproape acelasi drum,dar Bosoi spune nu.OK...vine si 102....pe jumatate plin si ei 2 se aseaza in spate,iar eu in fata lor,langa un tiga...rrom de vreo 50 de ani sau mai putin ce vorbea la telefon.

Vorbind diverse se trezeste si ala,in timp ce se certa probabil cu sotia la telefon,si spune:"Ia mucles ma in p**a mea!Ca ma deranjati!In mintea noastra cred ca injuraturi mai urate ca alea nu se inventasera.

Dupa ce ne amuza copios cu dialogul sau cu propia sotie(un jantelman) cand sa ne pregatim sa coporam Fane zice:"Ba ii dau sapca jos?",eu:"N-ai tupeu...",Fane:"Bine ma....I-o dau jos si fugim",eu:"Bine ma..."

Se deschid usile....eu cu Bosoi cu sufletul la gura....Fane se apropie incet si PAAAC!Ditamai palma ii da in chelie,de am crezut ca i-a rupt capul.Insa spre nefericirea noastra ala ca prin minune coboara din autobuz si incepe sa ne alerge tot parcul.

Bosoi:"Fuuuugi baaa!!"
Eu:"Unde e ma??"
Bosoi:"In spate ma!!"
Ma uit si ala fugea de manca pamanti,la care noi si mai tare....Credeam ca ne vor plesni plamanii,dar spre fericirea noastra ne intalnim cu niste fosti bodyguarzi...baieti solizi si il opresc!
Nu ne-am oprit din fuga pana am ajuns acasa la mine!

Acum nu stiu ce credeti voi....dar asta se cheama o prietenie adevarata!La nevoie,la necaz,la bucurii impreuna!Va voi lasa pe voi sa trageti concluziile


Simplu,TxM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu