RSS

marți, 23 martie 2010

RESPECT?! N-am!

Un om intelep a spus odata : "Pune pe cineva sa pazeasca o usa si se va crede Dumnezeu pe Pamant"
Altul la fel de intelept a spus: "Viata e dura si exemple's multe, cum ar fi: IN PADUREA FERMECATA NU E NICI O FRUMOASA , E PLIN DE CURVE!!!!!"
E adevarat in lume sunt multi oameni si toti sunt diferiti, DAR ASTA NU SCUZA NIMIC!!!
CE vreau sa spun prin toate astea? RESPECTUL NU "SE FACE" SE CASTIGA!!!
Despre ce animal iesit din curu vaci...... pardon profesoara e vorba?
Pai despre o profesoara care vrea cam mult respect pentru prestatiile ei.
O profesoara care nu accepta sa i se vorbeasca de jos, care vrea mereu sa i se spuna DOAMNA,
care are reguli ,FACUTE PE PARCURS, pentru orice situatie.(pe scurt , care vrea cam multe)
De ce o critic?PAI NU CRED CA SUNT SINGURUL CARE S-A SATURAT DE ASA CEVA.
M-am saturat sa aud :"Ti-ai rupt cumva piciorele?";"La ora mea nu se vorbeste!" ; "10 probleme in plus" ; "Controlorii, situatia temelor" (DE PARCA controlarea temelor AR FI STATISTICA STATISTICILOR)" etc.
Si toate acestea spuse pe un ton care ar trebui sa sugereze faptul ca noi suntem inferiori si ca ea face ceva ne mai intanlit.
M-am saturat sa tot aud "NU MAI VORBI" ; " SCRIE!!!!" ; "FI ATENT" ; etc.
A fi profesor impune sa predai cuiva ceea ce sti tu mai bine , SI ATAT!!!!!!
Daca eu nu vreau sa scriu, nu vreau sa invat, nu vreu sa fiu atent si vreau sa vorbesc. PROBLEMA MEA!!!!
DOAR E VIATA MEA SI FAC CE VREAU CU EA!!!!!!!
Si dupa ce ca asta nu ar fi suficient , VA MAI SI PLANGETI !!!!!!!!!
Pentru ca ala nu scrie , pentru ca ala vorbeste... bla bla bla!!!!!!! SUGETI P**A
Daca nu va place sa vi se vorbeasca in ora, ATUNCI V-ATI GRESIT MESERIA!!!!!!!!
La cat respect am eu pentru tine , nu ti-as spune doamna ti-as spune FA!!! ; as scrie in minus ,daca s-ar putea, doar ca sa te vad pe tine nervoasa.
Ti-asi baga si p**a pe gura doar ca sa taci!!!!!!!!
Cea mai fericita zi in care te-as vedea ,AR FI ZIUA IN CARE AI FI INTR-UN SICRIU ,adanc ingropat sub pamant pentru ca mi-e frica sa nu invi DOAR CA SA IMI ZICI SA NU MAI VORBESC.
Mi-e sila de cei ca voi !!!! SLABI SI FARA CARACTER, MODELABILI DUPA DORINTA STAPANULUI!!!

Acest articol nu se adreseaza unei singure profesoare , CI TUTUROR !!!


Aici s-a semnat cu foarte foarte mare placere, BURNOUT(cu B pentru voi).

Un comentariu: