RSS

duminică, 21 februarie 2010

O noua latura a orei de Ingleza

Inaintea orei de engleza geniile clasei se sfatuiesc.Ce sa facem?Ce sa facem?Il chemam pe David.

Mihai:"Ia arata-ne ma melodiile tale!"
David:"Aaaa frate stati ca am una smechera rau de tot.Baiat bun se cheama.Ia si asculta"

Iau repede telefonul si ce aud.Il aud pe unul cum tipa ca din gura de sarpe:"Fute-o baaa!".Mi-am zis in gand: genial!.Deschidem dulapul din clasa,ii bagam telefonul acolo, inchidem si o asteptam cuminti pe domn'soara Stavri.

ora 14:15 O liniste deplina in clasa,eu cu Matei,Cosmin si David cu sufletul la gura.Profa citea.
ora 14:16 "Fute-o baaa!" se aude din spatele clasei.Noi pe jos de ras,Stavri ramane uimita!

Profa:"Ce e asta?Eu cred ca e de la voi!Daca vreti sa ramaneti in viata inchideti telefoanele!"
Noi:"Nu doamna nu.VI SE PARE!

Un asemenea raspuns merita o replica buna si anume:"FUTE-O BAA!!",lucru ce s-a intamplat din nou la ora 14:29 si din nou trecem prin aceeasi scena.Stravri nervoasa se duce si o cheama pe doamna Barbu,dar spre norocul nostru totul se termina cu bine.Sunt curios ce reacti vor fi luni

Pt ca noi in inca odata v-am facut sa radeti!

Aici s-a semnat TxM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu